۳۸ هفته و ۲ روز برای سزارین زود نیست؟
وزن جنین خوبه
آمپول ریه هم زدم

۱۴ پاسخ

ممنونم از دعا قشنگت مرسی عزیزم♥️🦋😍

من 37و‌2 زایمان کردم همه چی خوب بود وزنشم 3/100 بود

کاش برا منم دکتر همین دوروز کوتاه میومد گفته۳۸هفته۴روز

من ۳۸ سز میشم یه چهار روز دیگه

خوبع ...

نه چ زودی

عالیه من اول37میخواد بگیره

نه عزیزم دکتر خودش میگفت ما از ۳۴/۳۵هفته دیگه اسراری واسه نگه داشتن بچه نداریم از این هفته ها به بعد بیاد دیگه اومده

من ۳۷ هفتگی بدون آمپول ریه سزارین شدم مشکلی ام نداشتم

نه خوبه من که ۳۷ و ۳ روز نوبت داده

قبلا همه دکترا ۳۸ هفته کامل میشد سزارین میکردن،الانه که میذارم وارد ۴۰ بشی

نه عزیزم من اون بچم طبیعی ۳۸زاییدمش

اوکیه همه چیش

وخته نرمالشه دیگ برای من ۳۸ هفته بود

سوال های مرتبط

مامان دلارا مامان دلارا روزهای ابتدایی تولد