ممنونم از دعا قشنگت مرسی عزیزم♥️🦋😍
من 37و2 زایمان کردم همه چی خوب بود وزنشم 3/100 بود
کاش برا منم دکتر همین دوروز کوتاه میومد گفته۳۸هفته۴روز
من ۳۸ سز میشم یه چهار روز دیگه
خوبع ...
نه چ زودی
عالیه من اول37میخواد بگیره
نه عزیزم دکتر خودش میگفت ما از ۳۴/۳۵هفته دیگه اسراری واسه نگه داشتن بچه نداریم از این هفته ها به بعد بیاد دیگه اومده
من ۳۷ هفتگی بدون آمپول ریه سزارین شدم مشکلی ام نداشتم
نه خوبه من که ۳۷ و ۳ روز نوبت داده
قبلا همه دکترا ۳۸ هفته کامل میشد سزارین میکردن،الانه که میذارم وارد ۴۰ بشی
نه عزیزم من اون بچم طبیعی ۳۸زاییدمش
اوکیه همه چیش
وخته نرمالشه دیگ برای من ۳۸ هفته بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.