سلام ۳۸ هفته و ۲ روز برای سزارین زود نیست ؟

۶ پاسخ

نه از هفته ۳۷ اکیه

کجا میری برا سز چقد ازت گرفت

من۳۸هفته ۳روز طبیعی زایمان کردم

نه خوبه دیگه

وقشته دیگه

‌ن دیگه موقعشه 🤌🏻

سوال های مرتبط

مامان دلارا مامان دلارا روزهای ابتدایی تولد