سلام دوستان ۳۸ هفته و سه روز برای سز زود نیست ؟

۶ پاسخ

نه عزیزم منم دقیقا همین تایم سزارین شدم همه چی هم عالی بود

من رفتم ۳۸ سزارین شدم

بستگی به وزن بچه داره وزنش چقدره عزیزم

نه.

نه عزیزم خوبه

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان امیررضا مامان امیررضا روزهای ابتدایی تولد
مامان دلارا مامان دلارا روزهای ابتدایی تولد