مامان ها ۳۸ هفته و سه روز برای زایمان خوبه؟ زود نیست؟

۳ پاسخ

نه زود نیست به 38 هفته کامل وقت دادم خودم گفتم بزار 38 وسه روز بخاطر اون تاریخ خواسنم

من ۳۸هفته و ۲روز بهم نامه داد دکتر

نه وقتشه دیگه معمولا سزارین ۳۸ و چن روز برمیدارن

سوال های مرتبط

مامان دلارا مامان دلارا روزهای ابتدایی تولد
مامان Ariya😍 مامان Ariya😍 هفته سی‌وهفتم بارداری