تاریخ ۳۸ هفته و ۱ روز برای سزارین به نظرتون زود نیست؟

۶ پاسخ

نه عزیزم منم همون هفته زایمان کردم

منم ۳۸ و ۱ روز نوبت سز دارم

نه هزیزم زود نیست من ۳۸ هفته ۲ روز زایمان کردم

نه خوبه

خوبه اخراش خسته کننده شده دیگه

۳۷ هفته بچه کامل

سوال های مرتبط