نه خیلی خوبه همه ۳۷ هفته و دو سه روز نامه میدن
نه زود نیس
کجاش زوده 😐
دوس داری درد زایمان بگیرتت؟
خب مگه نمیخوای سزارین بشی خوبه دیگه بیشتر از این امکان داره بچه بیاد پایین درد طبیعی شروع بشه
زوده؟من می گفتم38هفته تمام کافیه قبول نکرد میگم فقط بیاد خسه شدم
چون بعد از اون ممکنه بچه بیاد تو لگن و درد زایمان طبیعی بگیری
من امروز ۳۷ هفته ۴ روزمه دارم میرم سزارین🤣
عزیزم خوبه که
۳۸ و ۱ روزم نامه میدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.