۳ پاسخ

تو محدوده نرماله ولی بیشتر بود بهتر بود.
چرا انقدر زود تاریخ داده بهت میذاشتی یه هفته دیگه میموند

خوبه ان شالله سالم باشه

خیلی خوبه

سوال های مرتبط