ن اوکیه منم پسر اولم ۳۷ و۲ بودم اینم همون هفتس ایشالا
منم قراره ۳۷ و۲روز برم وایه سزارین
دیگه دکترم میگه مشکلی نیست دهانه رحمم باز شده اخه
من ۳۷ هفته و ۶ روز زایمان کردم خداروشکر همه چی اوکی بود
نه اوکیه
زود هفته بعدش عالیه
چرا زوده اگه مشکلی نداری چند روز دیگه طاقت بیار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.