۳ پاسخ

من🖐️

من شنبه باید سزارین کنم 37 هفته و 4 روز میشم دکترم گف همه چی بچه خوبه

من سری پیش ۳۶ هفته و چهار روز سزارین شدم کلا بچه ۳۶ هفته رو تمام کنه رشدش تکامل یافته زایمان خوبه

سوال های مرتبط

مامان مارال 🧚‍♀️🍄 مامان مارال 🧚‍♀️🍄 ۱۱ ماهگی
مامان ریهام مامان ریهام ۵ ماهگی
مامان سام و رستا مامان سام و رستا ۱ ماهگی
مامان جانان و نوران مامان جانان و نوران ۱ ماهگی