۳ پاسخ

طبیعیه نگران نباش

ازمنم هرروز در میگیره تخمدانام بازول می‌کنه طبیعی هست

اره دیگه تخمک از تخمدان راست آزاد کردی نی نی سمت راسته بخاطر همینه

سوال های مرتبط

مامان نورسا✨🤍 مامان نورسا✨🤍 ۲ ماهگی