۵ پاسخ

عادیه عزیزم چون رحم بزرگتر میشه منم دارم

بچهامن باردارنیستم اینطوریم

دلیل خاصی نداره فدات خیلی استرس به خودت نده..درد توی اوایل بارداری و اواخر بارداری طبیعی کاملآ

برامن الان اینطوریه

برای منم یوقتا اینجوری میشه

سوال های مرتبط

مامان عشق من🩷🩷 مامان عشق من🩷🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هرچی خدابخواد مامان هرچی خدابخواد هفته بیست‌وچهارم بارداری