اره خییییییلی.عالیه.هم برا وقتی که هنوز نمیتونه خودش برونه.هم برا وقتی که خودش میتونه برونه مناسبه
چندقیمت؟؟؟
اره پسرمن توخونه باهاش باز یمیکنه عاشقشه
دخترم داره خیلی خوبه
من دلیجان گرفتم خیلی خوبه
البته فعلا از ماشینش بیشتر استفاده میکنیم
از تابستون از سه چرخه اش
پسرم چون یکی دیگ هم داشت این سه چرخه ا نومونده تو انباری
منم میخوام از اینا بگیرم برای هانا ولی مامازن اصلا نداره ب نظرم ماشین خوب نیست این بهتره
من دارم خیلی خوبه تو ماشینم اگه میخواهید بزارید سایه بوم دسته برمیدارد جا میشه تو ماشین خیلی راحته بچه توش
خواهرزادم داشت خیلی زیاد باهاش بازی کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.