عزیزم بهترین موقع روز 13سیکلته مثل دفه قبلی که زدی
نمیدونم
این سری که رفتم گفت کافی دوبار بهت دادم بسته
دکتر به من گفت روز 10 یا11عادت بیاد سونو شو
رفتم بهم امپول داد
برای اولین بار که زدم روز12عادتم بود بار اخری که زدم چند وقت پیش بود روز13 عادتم زدم دوبار بهم امپول داد
دکتر بهت نگفت کی بزنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.