سلام امپول آزاد سازیو کی باید زد؟؟

۵ پاسخ

عزیزم بهترین موقع روز 13سیکلته مثل دفه قبلی که زدی

نمیدونم

این سری که رفتم گفت کافی دوبار بهت دادم بسته

دکتر به من گفت روز 10 یا11عادت بیاد سونو شو
رفتم بهم امپول داد
برای اولین بار که زدم روز12عادتم بود بار اخری که زدم چند وقت پیش بود روز13 عادتم زدم دوبار بهم امپول داد

دکتر بهت نگفت کی بزنی

سوال های مرتبط

مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد
مامان کنجد مامان کنجد هفته دهم بارداری