۳ پاسخ

دکتر نوشت یا خودت رفتی
مگه تو این هفته سونو داریم 🤔

از ۱۰ تا ۲۰ نرماله
برا شما ۱۲
منم ۱۲ امخوبه

باید ببینی توی هفته ات طبیعیه یانه

سوال های مرتبط

مامان آقاسامیار🫀 مامان آقاسامیار🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 هفته سی‌ویکم بارداری