اگه این فروردین تموم شه من میرم تو ۳۷ هفته
۳۶ هفته ی ماه گذشت😑
الحمدالله عزیزم
سلااام بر درد، نفس تنگی، بی خوابی😁😁😁
دست راستت رو سر ما خواهر
8ماهگيت چطورگذشت خوب بودياند اذيت شدي يانع
منم تازگیا وارد ۹ شدم فقط علایم زایمان زودرس دارم لطفا برام دعا کنید تا حداقل۳۷ هفته بکشونم
من دو روز دیگه ۸ ماهم تموم میشه انشالله
۸ ماهگی دیر میگذرهههه😫
سلااااام
خیلی خوش اومدی 🥰
من یک ساله تو ماه ۹گیر کردم امیدوارم واسه تو راحت و آسون بگذره عزیزم🫂🧑🍼
منم امروز ۸ را تموم میکنم🥰
من امروز رفتم تو ۸😍
به سلامتی😍
کی بشه برا منم زود بگذره...🌱🪐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.