۱۸ پاسخ

هرگز هرگز

من اگه رابطم با شوهرم خووب بود پولدار بودم وضع مملکت هم اوکی بود قطعا و حتما یکی دیگ میاورم
ولی هیچکدوم از شرایط مهیا نیست و. تک فرزندی رو انتخاب کردم

قبلا اره ولی از وقتی جنگ شده فهمیدم امنیت نیس همین یدونشم‌پشیمونم🥲🥲

آره
هم من هم همسرم دوست داشتیم سه تا بچه داشته باشیم

من اگه شرایط داشتم میوردم،،، نه کشور درست حسابی،،، نه پول داریم،،، نه قوت و اعصاب ،،الان ما دوتا خواهریم ولی تنهام خواهرم اتریش هست،،، فایده چیه این همه فاصله ،،،

آره قطعا اگه شرایط از حالت جنگی در بیاد و پولدار می‌بودیم یکی دیگه هم می‌آوردم
چون واقعا با تک فرزندی موافق نیستم

اگه این گرونیا نبود و بچه ها تو این مملکت اینده داشتن قطعا یکی دیگه دلم میخواست اما چه کنیم که مملکت خرابی داریم و هیچ امیدی نداریم که بخوام بچه دوم بیارم، وضع مالی متوسطی داریم

من دوتادارم ولی هیچوقت هیچوقت دیگ نمیارم حتی اگ مولتی میلیاردرم بشم نمیارم

اگه اینقدر گرونی نبود قطعا به بچه بعدی فکر میکردم ولی الان چی از پس مخارج دکتر و آزمایش و سونو هم بر نمیاییم با این تعرفه های سرسام آور

نه بابا

من از همه نظر اوکیم مالی و اینا ولی خودم حوصله و اصاب ندارم تربیت بچه واقعا سخته

اره من در هر صورت دوست دارم میارم
مغزم نمیکشه ها ولی ما خیللللی جمعیت مون کمه و بچم هییییچ دخترخاله و عمو و عمه و اینا نداره

اگه وضعیت مالیمون خوب بود و همسرم شغل ثابت داشت حتما اقدام میکردم

نه اصلاااااا

فعک نکنم😂😂

منم همش به این فکر میکردم که یه دونه بسته خدا‌ یهو سورپرایزم هست
باجلوگیری شدید باردار شدم

من الانم فک میکنم و میخوام بعد پوشک گرفتن اقدام کنم

الان فکر میکنم مشکل بیشتر اذیتای دخترمه که خیلی لجباز شده

سوال های مرتبط