من اصلا دوس ندارم یه بچه دیگه داشته باشم پس نظری ندارم
اگه واقعا میخوای وبه نظر من ادم یا بچه نیاره یا اینکه حداقل دوتا رو داشته باشه چون بچه ها وقتی بزرگ تر میشن خیلی نیاز به خواهر برادر دارن چون پسرم بعد از ده سال واقعا افسردگی گرفته بود ودائما میگفت ومن پسره دومم هم به دنیا اوردم اما با اختلاف ده سال که به شدت پشیمانم از لحاظ اختلاف سنی اگه برمیگشتم عقب وموقعیتم مثل شما بود حتما حتما. دقیقا تو این سن پسرم باردار میشدم وباهم بزرگ میشدن
بخاطرتنهایی بچه اول اشتباهه بچه دوم اوردن باید همه شرایط روبسنجی
من اگه روزی بچه اولو بیارم یه دلیلش اینه یبار دیگه طعم مادرشدنو بچشم از بسکه از بارداری تا الانشو دوس داشتمو دارم
من ۱۴ سال پیش که ازدواج کردم روزی که رفتیم اتاق با همسرم حر ف بزنیم گفتم من فقط یه بچه میخوام کاش برگردم ۱۴ سال پیش و یا ۴ سال پیش بگم بچه نمیخوام دارم سکته میکنم اوضاع مملکت آشفته است این بچه ها گناه دارن چیه میاریم
اگه از نظر روحی و مالی و شرایط مساعدی داری اقدام کن
من که دیگه تو خودم نمیبینم بچه دار شم ، چون حوصله م نمیکشه دیگه
بنظرم یکم صبر کن ببین اوضاع چجوری میشه
استرس برای مادر به جنین تاثیر میذاره حداقل یکی دو ماه صبر کن ببین اوضاع چطور پیش میره
من هم دوس دارم بیارم
خواهرم میگه بهترین سن ۳ ساله
تا اولی بره مدرسه دومی ۳-۴ سالش شده و عاقل شده
هم هم بازی هستن هم بدرد هم میخورن
روحي خيلي مهمه كه من در خودم نميبينم
عزیزم اگه شرایطشو داری و از لحاظ روحی از پسش برمیای اقدام کن چون تک فرزندی اصلا خوب نیس
اگه شرايطش رو داري اقدام كن عزيزم
موقعیت مالی رو روحی داری اقدام کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.