خانوما من ۲۴ هفته هستم چرا گهواره زده ۲۵

۹ پاسخ

چون داری ۲۴رو پر میکنی ک زده ۲۵

چون ۲۴ هفته تمام شده و داری هفته ۲۵ و کامل میکنی گهواره نشون میده تو داری ۲۵ هفته رو پر میکنی

چون توشی
توی توی ۲۵
۲۴ تموم شده

یعنی تو ۷ماه رفتم؟؟

۲۴هستی

هفته ۲۴ تموم کردی و داری ۲۵ رو پر میکنی

عزیزم ۲۴ تموم شده داری ۲۵ و پر میکنی

چون وارد ۲۵ شدی

داری ۲۵ رو پرمیکنی

سوال های مرتبط