بله
برا من ک درست بود همون شد🥹
اگر دکتر و دستگاهش خوب باشه حدسش درسته
بله ولی اصلا اعتباری بهش نیس و ممکنه جنسیت تغییر کنه چون اصلا آلت تناسلی بچه هنوز تشکیل نشده و از علائم دیگه ای فقط حدس میزنن
احتمال میدن برای من ک درست بود
به من که ۱۲ هفته و ۲ روز بودم گفت
ولله من رفتم ۱۲هفته و۵روز بودم اصلا من نپرسیدم صددرصد گفت دختر گفت انومالی هم همینه.خودم شوک شدم چون همه بهم میگفتن بچت پسره منم باورم شده بود
به من احتمالم نداد گفت الان چیزی نمیگم بهتون
من سونو دلیری میرم اون جنسیت صددرصد میگه بدون خطا.
دستگاهاش و خودش خیلی دقیقه
آره عزیزم احتمال میدن اگه جای خوب بری
احتمالی شاید بتونه بگه که بهش اصلا نباید دل ببندی و اعتماد کنی تا انومالی چونکه انومالی صد در صده
آره میگن
احتمالی میگن فقط
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.