۵ پاسخ

کار دکترش خیلی مهم هستش من ۱۲ هفته و ۴ روز بودم درست گفت
انومالی همونو گفت

اره من ۱۳ هفته و ۱ روز رفتم جنسیتو صددرصد گفت ولی من شک کردم .چون گفتم بون تو انتی اشتباه میشه ولی انومالی که رفتم فهمیدم که دختره .پس انتی درست گفته بود .تکون بخوره پاهاش باز باشه میگن

فقط یه احتمال بهتون میده

آره بروامابنظرم دقیق دقیق نمیگه تا۱۴ هفته تمام بشه

من ۱۳ هفته رفتم ان تی جنسیتو نگفت🫠

سوال های مرتبط

مامان مامی فندق مامان مامی فندق هفته سی‌ام بارداری
مامان آرسام و تودلی❤️ مامان آرسام و تودلی❤️ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان همدم مامان مامان همدم مامان هفته سی‌وششم بارداری
مامان محمد امین مامان محمد امین هفته پانزدهم بارداری
مامان لیموووویی🍋 مامان لیموووویی🍋 هفته هجدهم بارداری
مامان آرام مامان آرام هفته شانزدهم بارداری