صد درصدی نه ولی حدس میزنه
به من صد درصدی گفت
به تبحر دکتر ربط داره ما تو شهرمون داریم ردخور نداره همون تو ان تی صددرصد میگه تا الان که همه فامیل رفتیم پیشش اصلا خطا نداشته
احتمال هم نگه بهتره تا آنومالی هی تعیین جنسیت می کنی تو خونه ببینی بچه چیه 😐😐
من ۱۰۰درصد گفت
بمن گفتن دختره
بیشتر دکترا میگن یا اگه نگفت خودت بپرس چی حدس میزنید
تنها کسی ک بنظر من خیلی حرفه ای و با تجربه هسش
و اینکه تا صددرصدم جنسیت رو میگه سونو گرافی دکتر شاکری تو تهران هسش
بله میگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.