من رفتم پیش دکتر نصوحیان کارش عالی بود هم خیلی دقیق بررسی میکردن هم جنسیت رو دقیق بهم گفت.توی انتی گفت ۹۵درصد دختره بعد گفت هفته دیگه بیا تا دقیق جنسیت رو بگم بهت بدون هزینه.رفتم و گفت صددرصد دختره
اره احتمالی میگه
شما کجا میخواین برین انتی رو؟
اره اما اگه متخصص حرفه ای باشه درست میگه بهت مخصوصا جنسیت پسر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.