سلام خانما سزارین رو باید چندهفته انجام داد؟آخرش چقدره؟🤔🤔🤔🤔🤔

۱۰ پاسخ

من ۳۸هفته و پنج روز سزارین شدم.
اختیاری بود .
ینی اخر ۳۹هفته
دکتر خوب باشه زود سزارین نمیکنه
هرچی بچه بیشتر بمونه همونقد هم برای مادر بهتره هم بچه

شکم اول ۳۹ هفته و ۲ روز ،شکم دوم ۳۸ هفته و ۵ روز نهایت ۳۹ هفته

نهایتا تا آخر ۳۸ هفته نگه میدارن

بین ۳۸و ۳۹

دکتر من گفت از ۳۸ هفته سزارین شروع میشه نهایتا ۳۸ هفته و ۵ روز بستگی به شرایط مامان و نینی داره

۳۸هفته ۳روز یا ۴روز برای بعضی ها که بچه هنوز وزن نگرفته تا ۳۹هم سزارین میشن

۳۷ ب بعد

من دوستم 40 هفته سزارین کرد ولی خیلی دیره معمولا 38 هفته

۳۸هفته و ۳روز

عزیزم ۳۷ هفته

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌ونهم بارداری