من ۳۸هفته و پنج روز سزارین شدم.
اختیاری بود .
ینی اخر ۳۹هفته
دکتر خوب باشه زود سزارین نمیکنه
هرچی بچه بیشتر بمونه همونقد هم برای مادر بهتره هم بچه
شکم اول ۳۹ هفته و ۲ روز ،شکم دوم ۳۸ هفته و ۵ روز نهایت ۳۹ هفته
نهایتا تا آخر ۳۸ هفته نگه میدارن
بین ۳۸و ۳۹
دکتر من گفت از ۳۸ هفته سزارین شروع میشه نهایتا ۳۸ هفته و ۵ روز بستگی به شرایط مامان و نینی داره
۳۸هفته ۳روز یا ۴روز برای بعضی ها که بچه هنوز وزن نگرفته تا ۳۹هم سزارین میشن
۳۷ ب بعد
من دوستم 40 هفته سزارین کرد ولی خیلی دیره معمولا 38 هفته
۳۸هفته و ۳روز
عزیزم ۳۷ هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.