وا مگه دختر پسر داره تا وقتی اون تو هستند اسمشون جنین هست و باید برای سز ۳۸ باشی و طبیعی ۴۰
دکترم دیروز میگفت پسر دیرتر میاد
برادرزادم هفته ۴۲اومده اونم به زور
قدیمیا میگن پسر دیرتر میاد
دختر همیشه زودتر میاد دختر من ۲۲ تیر زده بودن براش ۱۴ بدنیا اومد بلا...
پسر من ک ۴۰ هفته ام رد کردم با آمپول فشار اومد
من شنبدم پسرا زودتر بدنیا میان من همین پس فردا حاضرم بزام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.