۱۰ پاسخ

اولا زیاد ولی الان فک میکنم کار خوبی کردم☺️

هم برای خودش هم خودم

من ۲ سال شیر دادم
و وقتی میخواستم از شیر بگیرمش خودمو نفرین کردم که کاش نداده بودم😢
اصلا ناراحت نباش

منم همینطور بودم اما من برعکس شما شیرم خیلی زیاد بود همش لباسام خیس میشد یا تو گلو بچه میپرید اما خب این برای یک ماه اول بود 🙁 ماه دوم شیرم کم شد البته فکر میکنم چشم خورد و یهو خیلی خیلی کم شد ک دیگه دکتر شیر خشک تجویز کرد و بعدش کلا خشکید حدودا ۳ ماه شیر دادم
تا یکسال منم مثل شما بودم همش خودخوری میکردم ولی الان واقعا خوشحالم هم برای اینکه الان خیلی راحت تر میتونم از شیر بگیرمش هم اینکه بچم خیلی وابستم نیست اگه شیرمو میخورد نمیتونستم خیلی از علاقه هامو انجام بدم و همش باید پیش بچه بودم اما واقعا گاهی وقتا تنهایی برای مادر لازمه

ناراحت نباش بعضیا فقط از روخوشی شیرخشک میدن سینه نمیدن میگن سینه هامون خراب میشه

دختر من ۵ ماه شیرمو خورد.شیرم براش خوب نبود و دکتر گف دیگه ندم و شیرخشک بدم.
گاهی وقتا لباسمو میدم بالا و دخترم دست به تنم میزنه..میبوسه..بغلم میکنه و به زبون خودش میگه ماما میمی...و سرشو رو سینم میزاره..گاهیم گاز میگیره از شیطنت..
اینطوری یکم حالم بهتر میشه..اما غمش همیشه بامنه

منم شیرم کم بود در کنار شیرم بهش شیرخشک میدادم تا ۴۳ روزش که شد به خاطر رفلاکس و کولیک دکتر گفت دو نمونه شیر بیشتر اذیتش می‌کنه یا شیرخودتو بده یا شیرخشک منم دیگه شیرخشک دادم و بینهایت هم راضیم و اگه ده تا بچه دیگه هم بیارم حتی اگه شیر داشته باشم بازم شیرخشک میدم

بله عزیزم جاریم و خواهرشوهرم جلوم از سینه شیر میدادن قلبم خیلی می‌گرفت که پسر من باید تو شیشه بخوره . حتی جاریم یه بار تیکه انداخت شیرخشک باعث میشه بچه به مادرش بی احساس بشه . چقدر گریه کردم واگذارش کردم به خدا. منم نمیخواستم بدم مجبور شدم شیرخشک بدم چون شیرم کم بود بچم اوره دفع می‌کرد پوشکش قرمز شده بود با چه عذابی بهش دادم

عزیزم منم شرایط شمارو داشتم، ولی حس ناکافی بودن بخودت نده، توک نمیخاسی اینطوری شه، بچهای الانم نمیدونم چرا شیشه رو ترجیح میدن، منم شیرنداشتم ولی کم کم شیرم اوکی شد حتی در حد اینک لباسم همش خیس میشد ولی اقا ایلیا کلا دوماه خورد یک ماهم دوشیدم دادم دیگ نخورد

من
منم شیرم بد نبود، اما اوایل برای کمکی یا وقتی من خواب بودم و شوهرم بچه رو نگه میداشت بهش شیر خشک میدادیم، کم کم شروع کرد به پس زدن سینه و از سه ماهگی دیگه کلا سینه رو نگرفت، برای همیشه حسرتش به دلم موند، حتی هنوزم شیرم کامل خشک نشده و فشار میدم یه خورده میاد و این بدتر میکنه حالمو

من سینمومیگرفت ولی سیرنمیشد شیرم چرب نبود و خیلی چاق شده بودم ۹۵کیلو بودم
افسرده شدم گریه میکردم شوهرم گفت بچه فقط ب شیرنیاز نداره ب ی مامان خوشگلو خوش اندامو روحیه عالی نیاز داره دیگ کلا شیرخشکی شد
گفتم حداقل بچم سیرمیشه گشنه نمیخابه بعدم شروع کردم ب رژیم گرفتن خداروشکرلاغرشدم البته باید خودمو ب ۶۰برسونم پس خودتو سرزنش نکن بزاربچه باشکم پربخابه خیلیاشیرخشک میخورن

سوال های مرتبط