۱۱ پاسخ

وقتی میبینی بعدش بچه چقدر راحت تر میشه خودت پیشمون میشی که زودتر نکرقتی الان دختر من خیلی فرق کرده قبلا ندیده بودم خوراکی خاصی رو خیلی دوس داشتخ باشه ،خودش بیاد جلوی یخچال میوه انتخاب کنه الان دلم ضعف میره براش

مامانا کسی لباس داره
اندازه دخترم اضافه لازم داشته باشه
براتون ثواب می‌شه
اکانت فیک زدم
ولی خیلی وقت داخل گهواره هستم
خواهشا اگ اضافه دارید
می‌خواهد بدین نیازمند
برای من بفرستید توان خرید لباس ندارم براش

من امشب شب سومه ک از شیر گرفتمش و خداروشکر اذیت نکرد خیلی پسرم خیلی وابسته بود
من خودم تو طول روز خیییییلییییییی دلم تنگ میشع واسع وقتی ک ب پسرم میگفتم بیا جی جی زود میومد 😣

الهی🥲🥲

منم وقتی فکرمیکردم سختم بود الان ده روزه گرفتم

خیلی دردناکه مخصوصا وقتی بهونه ممه رومیگیره...من فعلا شیر روز رو قطع کردم مونده همون شب ک یبارمیخوره همش
ازالان استرس دارم بچم چقد بیداربشه بهونه بگیره

منم هرشب گریه میکنم خیلی وابسته ایم هردومون

اصلا اینطور نیس منم مث شما بودم دلم خیلی میسوخت خیلی گریه کردم اخرین شبی که شیر دادم کلی گریه کردم یا فرداشبش ک نمیخوابید گریه کردم اخه فقط زیر سینه میخوابید الان عشق بینمون عمیق تر شده منو بخاطر اغوش خودم بغل میکنه یا میاد سمتم نه سینه وشیر وای میمیرم براش خوابش راحت شده خودش میگه دیگابم پشت میکنه میخوابه اخ قلبم

وای خیلی بده منم نتونستم ازشیر بگیرمش

😭😭😭😭آخ نگوووو بگردم که دلم تنگ شده

چرا اینقدر سخته
برای من مادر اینقدر سخته بچم چیکار میخواد بکنه

سوال های مرتبط

مامان پارسا جانم👶🏻 مامان پارسا جانم👶🏻 ۱ سالگی
احساس میکنم هیچ مادری مثل من از شیر گرفتن براش آنقدر سخت نبوده🥺❤️‍🩹
هربار میبینم یکی داره بچش رو از شیر میگیره کلی خوشحاله
ولی من حس افسردگی دارم وقتی به این فکر میکنم که می‌خوام از شیر بگیرمش ،میخوام بگیرمش ولی هی امروز فردا میکنم ،در حال حاضر بزرگترین دغدغه ام همینه🥺
فکر کنم از تایپکای قبلم هم مشخص باشه چند باری میخواستم اقدام کنم و دیگه شیر ندم ولی نمیتونم انگار بغض و غصه خفم میکنه😭با خودم فکر میکنم از حس مادرانه ام کم میشه🥺احساس میکنم بهش ظلم میکنم ،حس اینو دارم که خودم دارم غذاش رو ازش میگیرم😭💔 احساس میکنم بعداً برای مظلومیتش موقع شیر خوردن و خوابیدن زیر سینه دلم خیلیییی تنگ میشه🥲😭😭 برای درخواست شیر و شیر گفتنش دلم تنگ میشه😭😭پارسای من وابسته به سینه است حتی شاید شیر نیاد ولی دوست داره الکی دهنش باشه 🥲
من خیلی شیر ندارم ینی بچم بیچاره نیم ساعت الکی دهنشه بعد به اندازه ۱۰ ثانیه اینا شیر میاد بعدشم تموم، برای همین حس میکنم موقعی که از شیر بگیرمش یکی دو روز بعد که سینه ام پر شیر بشه بعدش عذاب وجدان خفم می‌کنه از این که شیر هست و نمیتونم بهش بدم😭😭😭😭

درسته این پروسه رو همه طی میکنن ، می‌دونم فقط من نیستم که بچم رو از شیر میگیرم ولی انگار متوجه اش نمیشم ، با این که خودم می‌دونم به هر حال راهی هست که بالاخره باید طی بشه ولی دلم نمیاد اصلا🥺نمی‌دونم چیکار کنم🥺💔



(البته اینم بگم شیرم خیلیییی کمه و وزن خودمم خیلی اومده پایین🥲)
مامان لیمو مامان لیمو ۳ سالگی
چقدر مادر بودن سخته تا میای زایمان و عمل و افسردگی و حس مادر کافی نبودن رو هضم کنی یه چیز جدید پیش میاد که باعث میشه فکر کنی مرحله های قبل اونقدرا هم در قبال این یکی سخت نبوده ها چه الکی ناراحتی کردم
حالا نوبت از شیر گرفتن رسیده
تا حالا نشنیده بودم از شیر گرفتن هم افسردگی میاره شبیه افسرده ها شدم
بازم حس مادر خوب نبودن
چرا از اول اینهمه جون کندم که شیر مادر بدم ـچرا چرا ......
امروز اولین روز ترک شیر دخترم بود
خیلی روز سختی برای جفتمون بود. با گریه هاش جونم میخواد از هم بپاشه
از صبح که بیدار شذ نخوابیده بود متاسفانه با شیر مادر میخوابید
و اما بالاخره ۵دقیقه ای میشه تو بغلم خوابید
و فردا امیدوارم آسون تر از امروز باشه و من آروم تر
باورتون میشه از بغض دارم خفه میشم.میدونم کار بدی نمیکنم میدونم دیگ این شیر بدردش نمیخوره ولی دلم نمیفهمه😐
مامانایی که از شیر مادر بچه هاتونو گرفتید چجوری شیرمو خشک کنم
با دردش چه کنم ؟خالیش کنم؟با دست یا شیر دوش دستی؟یا شیر دوش برقی؟
ببخشید دیگ این وقت شب اینقدر متن ناراحت گذاشتم