سلام کسی ۳۳ هفته زایمان کرده؟؟ بچه میمونه؟

۲ پاسخ

ریسک زایمان زودرس داری؟؟ من دخترخالم بچش ۳۴ هفته دنیا اومد فقط یک هفته رفت دستگاه

معلومه ک بچه میمونه عزیزم چرا نمونه فقط میرع چند روزی دستگاه

سوال های مرتبط

مامان دوقلو👧🏻👦🏻 مامان دوقلو👧🏻👦🏻 ۸ ماهگی
مامان قندی جونم و نینی مامان قندی جونم و نینی ۱۱ ماهگی
مامان دختر و پسرم مامان دختر و پسرم ۱۱ ماهگی