۴ پاسخ

بعد کراتین مو ریزش میگیره از یک ماه دیگ ریزش موهای خودت شروع میشه دیگ قشنگ باید بری گیس بذاری

دیشب کراتین کردم تا الا شیرمو ۲ بار دوشیدم ریختم

مشکلی نیست

اره من دادم مشکلی پیش نیومد

سوال های مرتبط