سلام مامانا گل میگم من آزمایش تیروعید دادم ۲/۶بود خطرناکه ؟

۲ پاسخ

باید داروها تو بخوری تحت نظر پزشک باشی من الان قرص‌ میندازم شده 2.5البته من قبل از بارداری همون تیروئید داشتم

خطرناک نیست فقط کنترلش میکنن

سوال های مرتبط