کیا این ماه دارن لتروزول میخورن؟

۷ پاسخ

من من😊

من دارم میخورم این ماه آمپول سینال اف هم دکتر داده باهمه

من دارم میخورم با امشب میشه سه شب وکلومفین هم امروز شروع کردم وسینال اف ومنوپرومین هم میخوام بزنم ا

من خوردم این ماه روز نهم سیکلمه

خوردم تمام شد رف

منم دارم میخورم با آمپول روز چهارم هس

من این ماه جلویی قراره شروع کنم با آمپول

سوال های مرتبط

مامان حسبی الله🫀 مامان حسبی الله🫀 هفته شانزدهم بارداری
مامان روشنا و هانا مامان روشنا و هانا هفته سی‌وهشتم بارداری