خانما کیا اینماه لتروزول خوردن تاخیر دارن ؟

۴ پاسخ

من دارم میخورم انشالله دیگه این ماه خدا برام بخواد

ذوق الکی چیه انشالله بزودی باخبر خوش بیای 🤲

روی پسرم م الان 7سالشه فقط لتروزول دادباردارشدم الان این ماه دکتر لتروزول وکلومیفن داده و آزادسازی انشالله جواب بگیریم 🤲😍

من میخوام از ماه بعد بخورم

سوال های مرتبط

مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وچهارم بارداری
مهلا مامان نیلا طلا 🥹🫀 مهلا مامان نیلا طلا 🥹🫀 قصد بارداری
❤️🫶 ❤️🫶 قصد بارداری
مامان جوجه قرمز مامان جوجه قرمز هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته نهم بارداری
مامان علی و افرا مامان علی و افرا هفته هشتم بارداری
مامان 🐣   ❤️ مامان 🐣 ❤️ هفته هفدهم بارداری