خانما کیا. کلومفین خوردن پریودشون تاخیر خورددد؟؟؟؟؟؟

۳ پاسخ

من این ماه خوردم فعلا تاخیردارم وپریود نشدم

میگن کیست میشه 🥲🥲من میترسم ۳ ماه خوردم

من خوردم ماه اولیه دوازدهم باید سونو بدمو آمپول بزنم

سوال های مرتبط

منتظر هدیه ی خدا 🥺 منتظر هدیه ی خدا 🥺 قصد بارداری