۳ پاسخ

منم چهارتا فولیکول ۱۸و۲۰ داشتم الانم باردارم اما نمیدونم یدونه است یا دوتا البته امروز تازه پانزده آزاد سازیمه دو روز مونده موعدم و بتا بالای صد دیگه نمیدونم چی میشه میخام الان برم دکترم ببینم چی میگه دعا کنین

من۴ تا خمک سایز ۲۰ داشتم ولی یکیش گرفته

من لتروزول خورده بودم ولی فک نمیکردم دوقلو بشن😁

سوال های مرتبط

مامان اناهیتا مامان اناهیتا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته پانزدهم بارداری
مامان دلوین... مامان دلوین... هفته بیستم بارداری
منتظر معجزه 💔💔 منتظر معجزه 💔💔 قصد بارداری
مامان آرکان مامان آرکان هفته بیست‌وششم بارداری