با فولیکول ۲۴ وآمپول آزادسازی امروز پریود شدم🥹🥹

۶ پاسخ

سر تاریخ شدی یا جلوتر

منم روز ۱۲ یکی ۲۲ و یکی هم ۱۵ روز ۱۴ ازادسازی زدم ولی الان پریودم🥲

24زیادی بزرگه بی فایده اس دیگه

منم اینماه نشد

۲۴ میگن زیاد خوب نیس تبدیل ب کیست میشه منم ی ۲۴داشتم باردار شدم ساک پوچ شد همون بهتر پریود شدی ۲۰اینا خوبه

آخی منم اون ماه همین بودن

سوال های مرتبط

نیلوفر نیلوفر قصد بارداری
مامان معجزه خدا
😍😍😍 مامان معجزه خدا 😍😍😍 هفته نوزدهم بارداری