۴ پاسخ

صبح ها بعد از شیر جذب خوبی داره
۱ سی سی

فرقی نداره 25قطره

من اکثرا صبح بهش میدم

میگن صبح بهتره
من که همش یادم میره

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۳ ماهگی