شیرخشک‌بیومیل ای ار کی به بچش میده ؟؟خوبه؟

۳ پاسخ

من دادم بچم شکمش کار نمی‌کرد و رفلاکسش بدتر شد و دیگه ندادم

اره من میدم خوبه

شیر سبکی هست اره خوبه کنار شیر خودم بهش میدم

سوال های مرتبط

مامان رادمان👼🏻🩵 مامان رادمان👼🏻🩵 ۱۱ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۹ ماهگی