هزینه سونو رشد چقدر دادین ؟ داپلر چه موقع هایی تجویز میشه ؟

تصویر
۷ پاسخ

1400دادم

من دوهفته پیش رفتم 2م گرفت ازاد

۲۲ ام همین ماه رفتم
بدون بیمه آزاد ۱۴۰۰ و خورده ای

برج ۱۲ دادم ۶۵۰ الان زنگ زدم ۹۵۰

نامرد حتی مایع و سرویکس و اینارم چک نکرد فقط وزن و اینا رو زده

عید دادم ازاد ۱۵۰۰
با بیمه پایه۹۵۰

فقط رشد با بیمه ۱/۳۰۰

سوال های مرتبط

مامان D.O.N.Y.A 💓👧🏻 مامان D.O.N.Y.A 💓👧🏻 ۳ ماهگی
مامان ایلیا هلیا🩵🩷 مامان ایلیا هلیا🩵🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان لیانا 🍓🐰🍬 مامان لیانا 🍓🐰🍬 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهشتم بارداری