#شیرخشک#فرزندپروری#پوشاک

تصویر
۳ پاسخ

زینک خارجی میخوری ؟ آب برنج ام خوبه هرسری آبکش میکنی بریز تو شیشه بذار تو یخچال یه ربع بیست دیقه بمونه رو سرت

تخم کتان میگن بریزی داخل اب ژله ای بشه بزنی به مو یساعت قبل حمام ریزشو کم میکنه

شیر خودتو میدی؟من از وقتی شیر و قطع کردم ریزش موهام بهتر شده البته در کنار قرصایی که دکتر برای تقویت داده

سوال های مرتبط

مامان دختر قشنگم 🧿 مامان دختر قشنگم 🧿 ۱ سالگی
مامان پسرقشنگه مامان پسرقشنگه ۱ سالگی
مامان ارسام مامان ارسام ۱ سالگی
مامان samiyar🫶🏻❤ مامان samiyar🫶🏻❤ ۱ سالگی
مامان سبحان، مهرسام مامان سبحان، مهرسام ۱ سالگی