هرچی بیشتر بمونه برا بچه بهتره کاملتره
من اگه دکتر بهماجازه بده ۳۸ هفته کامل میخام سزارین کنم
بهتره اینو با دکترت مشورت کنی بدن با بدن فرق داره طبق رشد جنینت دکتر میگه کی بهتره
برا من ۳۸ هفته ۷ روز که میشم ۳۹ هفته دکترم نامه داده
اگه بشه ۳۹ عالیه خب بچه هم رشدش کامله . ولی دکترت چیزی نگفته
۳۹برا بچه خیلی بهتره
خود دکتر برات نوبت میزنع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.