۴ پاسخ

به صرف اينكه مايع و روونه چرا فك ميكني مشكلى نداره؟ميدوني چطور ساخته شده و چقدر شكر و مواد نگهدارنده دارن؟اونم برا بچه اي كه تازه با دنياي غير شير اشنا داره ميشه…خوشمزه و شيرين بهش بدى بد غذا ميشه و چيزاي مفيد نميخوره

نه عزیز

نه‌فقط اب سیب

ن زوده هنو

سوال های مرتبط

مامان اهورا ❤️ مامان اهورا ❤️ ۱۴ ماهگی