۵ پاسخ

من ایودی گذاشتم هیچ آزمایشی نخواست که رفتم گذاشتم برگشتم

به هیچ عنوان بهتون توصیه نمی کنم درصد خطاش خیلی خیلی بالا 👍

خداکنه ازمایش پاپ اسمیر نگه انجام بده

من پاپ اسمیر فقط دادم

نه نمی خواد
هیچی نمی خواد البته اگه عفونت نداشته باشی

سوال های مرتبط