اگه انقباض داشته باشیم چی میشه

۳ پاسخ

خب سزارینی ام ک باشی وقتی انقباض داری برو بیمارستان
ان اس تی میگیرن
اگ انقباضت زیاد باشه اورژانسی میبرنت اتاق عمل

اگر انقباض باشه ک دستگاه نشون بده زایمان میکنید
اگر هم کاذب باشه هیچی

اگه منظم بشه زایمان می کنی‌ راحت میشی

سوال های مرتبط

مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی