دخترم شیش ماهشه وزنش۶ نیم💔🚶‍♀️🚶‍♀️

۱۲ پاسخ

اشکال نداره عزیزم
اصلأ نگران نباش ، دندون در آوردن ، ورجه وورجه ، خواب ، همشون تاثیر داره رو وزن گیری عادیع گلم ان شاءالله تنش سالم باشه

از این شیشه شیر های شبیه سینه مادر بگیر شاید شیشه بگیره شیر خشگ سوپرامیل هم خوشمزه هست

‌وزنش خوبه عزیزم کم نیست تو شیش ماهگی باید دوبرابر تولد باشه تو یکسالگی سه برابر تولد خوبه دیگه مهم سلامتی ویتامین و آهنشو به موقع بده غذای کمکی شو شروع کن سعی مقوی تر کنی کمکم وزن میگیره

کمه آره
تو خواب نمیتونی بهش شیشه شیر بدی ؟ یا اونم نمیگیره ؟

به شما هم میگن چقد ریزه؟ من پسرم ۲ ماه و بیست روزشه ۶ کیلوعه هرکی میبینه میگه چقد ریزنقشه🤷🏻‍♀️

دخترمنم

نگران نباش بهتر میشه ولی من یه دونه کانل زدم تو روبیکا اسمش نی نی فود ، شروع غذا کمکی کودکان هست سرچ کنی میاد میخوام کلی نکته وزن گیری بزارم

دلانام همین بود خوبه دیگه

دختر منم تو چهار ماهگی ۵.۶۰۰ بود . دیگه کنار شیر خودم شیرخشک دادم و از وقتی پنج ماهش شد حریره بادوم و سرلاک برنج و فرنی رو شروع کردم. خداروشکر موثر بود

دختر من هشت ماهشه شیشو نیمه😂

شیر خشک بده

وزن تولدش چند بود؟ شیر خودت میخوره؟

سوال های مرتبط

مامان دلین🎀🧸 مامان دلین🎀🧸 ۱۱ ماهگی