عزیزم کیدیزول اثر داشت روی دخترتون؟بهتر شد؟
دکتر پسرم گفت تا سه ماهگی باهاشون هست و دارویی هم نداد گفت خودش تا اونموقع خوب میشه
اگ شیر خشک میدی ای ار باشه شربت دمپریدون هم خوبه
اصلا سعی کن طوری که کمرش اسیب نبینه بیشتر اوقات شیبدار بذاریش تخت نخوابون بچه رو که معدهش میاد تو دهنش. کریر داره؟ اگه داره گاهی داخل اون بذار یا بخوابون خیلی تاثیر داره.
شیب دار نگه داشتنش وقت شیر خوردن و تا نیم ساعت بعدش.گرفتن آروغ
من تو سر شیشه شیر میریزم میدم.چون کیدیزول تلخه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.