۶ پاسخ

عزیزم کیدیزول اثر داشت روی دخترتون؟بهتر شد؟

دکتر پسرم گفت تا سه ماهگی باهاشون هست و دارویی هم نداد گفت خودش تا اونموقع خوب میشه

اگ شیر خشک میدی ای ار باشه شربت دمپریدون هم خوبه

اصلا سعی کن طوری که کمرش اسیب نبینه بیشتر اوقات شیب‌دار بذاریش تخت نخوابون بچه رو که معده‌ش میاد تو دهنش. کریر داره؟ اگه داره گاهی داخل اون بذار یا بخوابون خیلی تاثیر داره.

شیب دار نگه داشتنش وقت شیر خوردن و تا نیم ساعت بعدش.گرفتن آروغ

من تو سر شیشه شیر میریزم میدم.چون کیدیزول تلخه

سوال های مرتبط

مامان پرهام کوچولو مامان پرهام کوچولو ۱۷ ماهگی
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی
مامان مرصاد 💙💙🧿 مامان مرصاد 💙💙🧿 ۳ ماهگی