بچم همش تلویزیون نگاه میکنه اشکال نداره؟😐

تصویر
۱۴ پاسخ

اشکال داره 😐 خیلی آسیب میزنه خییییلی زوده براش تی وی ببینه

با چیزای دیگه سرگرمش کن

بله داره نزار نگاه کنه تو تاپیکم هست من چی کشیدم تا بچم حرف زد

دختر منم همینطوره حتی وقتی بغلمم هست سرشو میچرخونه سمت تلویزیون عاشقش شده😩😂

دائم نزار ببینه خوب نیست زیادی روزی نهایت نیم ساعت با صدای کم

معلومه که بده براش بچه سه ماهه تی وی نمیفهمه نذارش جلو تی وی خدایی نکرده اوتیسم میشه واسه هوششم خیلی بده
با اسباب بازی و جعجغه و این چیزا باید سرگرم بشه

بچه منم نگاه میکنه

خیلی زوده الان

خوب نیست
منم دخترم همینه ، یا خاموش میکنیم یا پشتشو به تلویزیون میگیریم

بله اصلا نزار نگاه کنه

زیر دو سال ممنوعه تلویزیون😑

منکه هویشه تلویزیون خاموشه وقتی شوهرم شب ب شب خونس درخد دوساعت روشنه اونم ما دید نداریم

بچه های من اگه تلوزیونم روشن باشه نگا نمیکنن اصلا

خیلی اشکال داره

در حد دو سه بار پنج دقیقه وقتایی که میخوام پوشکش کنم یا برم دسشویی داره گریه میکنه میذارم ببینه بیشتر نه
آهنگبذار براش پسر من پیر مرد مهربون و ببعی و دوست داره

سوال های مرتبط