۳ پاسخ

من 16 نمیدونم
ولی‌13 پرو دوسیم‌دارم خیلی راضیم ازش

برا من مدل گوشی فرق نمیکنه فقط دوربین و حافظه بالا باشه اوکیه

من دارم خیلیم راضی ام بعد فقط دو سیمه که 🧐

سوال های مرتبط