لعنت به سرماخوردگی ای خداااااا😭😭😭😭😭😭

تصویر
۳ پاسخ

اخ دقیقا منم الان درگیرشم🥴

منم تازه خوب شدم خیلی بد بود مخصوصا با بچه کوچیک همش باید مواظب باشی نگیره

انشالله ک زود خوب شی گلم

سوال های مرتبط

مامان هلن مامان هلن ۱۱ ماهگی
مامان حلما السا مامان حلما السا ۴ ماهگی