هیچی نیست بابا طبیعیه پسر منم بعضی وقتا اینجوری میشه چیز خاصی نیست
سردشه😶😩
رزوئلا فک کنم.
بعد از ۳ روز خودش خوب میشه
کاسنی چرا زدی بهش ممکنه حساسیت داده باشه
بدنشو با دستمال یا پنبهی مرطوب تمیز کن لباس و پوشک تمیز ببند
خیلی جاشو سرد نکن که لرز نکنه خونه رو سرد کن یه لایه بلیز شلوار خنک بپوشون هر چهارساعت استامینوفن بده اگه تبش رفت بالای ۳۸.۵ از زیر بغل ببر دکتر
دختر من وقتی خیلی آفتاب میخوره بهش اینجوری میشه
چیزی ندادی بهش بخوره حساسیت بده
یه دفعه اینجوری شد
سردش نیست؟
دو رنگ شاید سردشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.