۱۱ پاسخ

آی گفتی

ارههههههعهه بخدااا

من ک از اخرین باری ک قطع شد وصل نکردم ن واتساپ ن اینستا 😂😂
راحتی اونقد ذهنت درگیر میشه بخدا
هرکیم میگه نه اینجوری نیس الکیه بعدا تاثیرش رو میبینه

من که عادی شده برام

منکه دی اکتیو کردم خیلی وقت گیره هیچ چیزیم به آدم اضافه نمیکنه

منکه ندارم راحتم😅

ای یار سفر کرده
کی برمیگردی 🥲🥲

دقیقااااا🥲🥲من یکی خیلی حرص میخورم بحث اینستا نیستااا بحث این واسه یه چیز خیلی بیخودباید حسرت بکشیم

هعی🥲💔

ترسیدم دختر ..

فکر کنم الان حس کسیو داری که تو ترکههه🤣

سوال های مرتبط

مامان ماهلین و مهوا🩷 مامان ماهلین و مهوا🩷 ۷ ماهگی