۵ پاسخ

نه همون گردو رو باید بزنی آب هویجم نباید بگیری

بادوم هم بزنی بده نمیشه. ولی هویج رو باید رنده کنی و نباید آب بگیری

آخه بادوم سفت میشه ولی میتونی کلا گردو نریزی من اکثرا نمیریزم ولی دارچین اضافه میکنم به کیک عالی میشه
نههه آب هویجارو نگیر دقت کنی مایه کیک آب نداره و سفت تره چون قراره با همون آب داخل هویج بپزه

اب هويج نميخاد كه

بنظرم بادوم بزن طعم جديد كشف كن منم به سرم زد بادوم بزنم

رنده درشت کن آب ندارع ک بگیری
گردو بهتره

سوال های مرتبط

مامان ایلیا🥹♥️ مامان ایلیا🥹♥️ ۳ سالگی
مامان ایلیا🥹♥️ مامان ایلیا🥹♥️ ۳ سالگی